Administracja i zarządzanie
Podyplomowe Studia Administracji i zarządzanie przygotowują do sprawnego funkcjonowania
w nowoczesnej strukturze administracji:
• szczebla rządowego, centralnego, regionalnego i lokalnego;
• instytucji, urzędów oraz organów państwowych i samorządowych;
• prywatnych i państwowych przedsiębiorstw, korporacji międzynarodowych, organizacji pozarządowych;
• wszystkich pozostałych podmiotów, w których funkcjonują jednostki zarządzające i obsługujące.
Celem studiów jest przekazanie słuchaczom wiedzy oraz praktycznych umiejętności z zakresu ogólnych zagadnień administracji oraz zarządzania, jak również zarządzania projektami finansowanymi przez UE, a także podstawowych zagadnień prawnych niezbędnych w pracy urzędnika w administracji państwowej.
PERSPEKTYWY ZAWODOWE
Studia podyplomowe na kierunku Administracja i Zarządzanie pozwalają na objęcie każdego stanowiska szczebla w strukturach administracyjnych zarówno w firmach prywatnych jak i państwowych urzędach. Obecnie pracodawcy zwiększają swoje wymagania wobec pracowników administracyjnych, nakładając osobom zatrudnionym w tych działach dodatkowe obowiązki znacząco wykraczające poza dotychczasowe kompetencje. Jest to również wynik nagłych sytuacji będących efektem np. pandemii COVID-19. W odpowiedzi na to proponujemy poszerzenie swojej wiedzy oraz umiejętności w zakresie: prawa pracy, zamówień publicznych, pomocy publicznej, zarządzania zasobami ludzkimi czy projektami współfinansowanymi ze środków unijnych.
Cena: 1500 zł za semestr
Czas trwania: 2 semestry