Oferty

 

 

Specjalista ds. Harmonogramowania (umowa na zastępstwo)

MIEJSCE PRACY: STAROGARD GDAŃSKI

GŁÓWNE OBOWIĄZKI:

  • Optymalizacja procesów szczegółowego harmonogramowania produkcji przy wykorzystaniu systemu ERP i narzędzi analitycznych
  • Optymalizacja dostępnych zasobów ludzkich i maszynowych
  • Przygotowanie, uaktualnianie oraz kontrolowanie harmonogramów dziennych i tygodniowych
  • Zabezpieczanie i koordynowanie dostępności potrzebnych surowców i materiałów
  • Realizacja miesięcznych planów produkcji
  • Analiza trendów, przyczyn i odchyleń od harmonogramu produkcyjnego oraz działania naprawcze
  • Doskonalenie narzędzi wspierających obsługę procesu poprzez kreowanie nowych rozwiązań
  • Inicjowanie projektów biznesowych oraz współpracowanie z kadrą zarządzającą przy złożonych projektach 

OCZEKIWANIA:

  • Wykształcenie wyższe, kierunki: Logistyka, Ekonomia, Matematyka, Informatyka
  • Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku, preferowane w pokrewnej branży
  • Dobra znajomość języka angielskiego, mile widziana znajomość języka rosyjskiego
  • Bardzo dobra obsługa Pakietu MS Office w szczególności MS Excel
  • Umiejętność pracy w systemach klasy ERP, mile widziane doświadczenie w pracy z Oracle EBS lub SAP ERP – moduły planistyczno-produkcyjne
  • Mile widziana znajomość narzędzi BI: Oracle BI, Oracle BI Discoverer lub podobne, znajomość MS Power BI będzie dodatkowym atutem
  • Mile widziana praktyczna znajomość języka SQL – rozumienie
    i tworzenie zapytań
  • Dyspozycyjność, gotowość do wyjazdów służbowych na terenie kraju i poza jego granicami
  • Komunikatywność 


OFERUJEMY:

  • Konkurencyjne i motywujące wynagrodzenie
  • Ciekawe wyzwania, możliwości wszechstronnego rozwoju zawodowego
  • Bogaty pakiet świadczeń (m.in. prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe na życie, dofinansowanie do posiłków, karta MultiSport).

Aplikacje zawierające curriculum vitae prosimy składać za pośrednictwem strony internetowej: http://www.polpharma.pl/firma/praca-w-polpharmie/

 

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Firma DAKO Agencja Pracy Tymczasowej w Gliwicach poszukuje kobiet i mężczyzn do pracy w Niemczech jako:

- pracownik produkcji;

- pracownik fizyczny ;

- komisjoner;

- kontroler jakości;

Oferujemy:

-atrakcyjne warunki;

-umowę o pracę tymczasową;

- darmowe zakwaterowanie;

-opiekę polskich koordynatorów;

-pracę zarówno dla pań jak i dla mężczyzn;

-praca tymczasowa z możliwością długofalowej współpracy;

Wymagamy:

-gotowości do podjęcia pracy od zaraz;

-chęci do pracy;

-kultury osobistej;

Dodatkowe atuty:

-prawo jazdy kat.B;

-własny samochód;

-znajomość języka niemieckiego/angielskiego;

Kontakt:

DAKO B.BYLICKA SP.K, ul. Plac Piastów 6, 44-100 Gliwice

Tel. 734-442-310/ 728-857-372/ +48 32 231 52 81/

E-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. / Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 

 

-------------------------------------------------------------

 

Biuro ITAKA prowadzi obecnie rekrutację na stanowisko Animatora (praca w sezonie letnim 2017) w Biurze Podróży Itaka.

Szczegóły w załączniku

 

 -----------------------------------------------------

Firma Qmar – producent chemii budowlanej w związku z rozwojem działu sprzedaży poszukuje

PRZEDSTAWICIELA HANDLOWEGO

(REJON POMORSKI)

Do obowiązków osoby zatrudnionej należeć będzie:

- Aktywna sprzedaż i pozyskiwanie nowych klientów w wyznaczonym obszarze,

- Przygotowywanie ofert handlowych,

- Prowadzenie negocjacji handlowych, zawieranie umów i nadzór nad ich    prawidłową realizacją,

- Opieka nad punktami handlowymi,

- Budowanie długotrwałych relacji z Klientami,

- Tworzenie dobrego wizerunku firmy,

- Samodzielne planowanie pracy,

- Analiza rynku i znajomość konkurencji,

Wymagania:
-Wykształcenie minimum średnie,
-Umiejętności handlowe poparte doświadczeniem (mile widziane),
-Wysoko rozwinięte zdolności interpersonalne,
-Umiejętność planowania i oceny podejmowanych działań,
-Orientacja na realizację celów,
-Elastyczność i inicjatywa w działaniu,
-Prawo jazdy kategorii B,
-Biegła znajomość obsługi komputera,
-Chęć podnoszenia swoich kwalifikacji oraz ciągłego rozwoju zawodowego,
-Znajomość branży materiałów budowlanych lub chemii budowlanej będzie dodatkowym atutem.

Wybranemu kandydatowi zapewniamy:
-Niezbędne narzędzia pracy (samochód, telefon służbowy),
-Wynagrodzenie podstawowe oraz prowizje od wolumenu sprzedaży,
-Możliwość rozwoju zawodowego poprzez dokształcanie oraz uczestnictwo w szkoleniach wewnętrznych,
-Umowa o pracę lub własna działalność,
CV ze zdjęciem prosimy kierować na
//starapoczta.home.pl/mail/write?to=Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript." target="_blank">Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami.
Prosimy o dopisanie klauzuli:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych do celów rekrutacyjnych przez firmę „QMAR” zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. Z. 1997r. Nr 133, poz. 883)

 

 

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Oferta pracy dla studentów Kancelaria FIDUCIA

Online Interactive Education Support – Laureate to międzynarodowe centrum doskonalenia poprzez edukację wyższą prowadzoną w trybie online przez Laureate International Universities, światowego lidera szkolnictwa wyższego.

OIE Support aktualnie poszukuje do swojego biura w Gdańsku:

Asystenta do spraw administracji (Praktyki absolwenckie)

Jeśli chciabyś/ chciałabyś:

-        Zdobyć wartościowe doświadczenie w międzynarodowej firmie

-        Zobaczyć jak różne działy (Sprzedaż, Windykacja, Wsparcie, AR, IT, HR) współpracują ze sobą w ramach jednej firmy

-        2 razy w miesiącu uczestniczyć w indywidualnych sesjach coachingowych dzięki którym nauczysz się: jak napisać dobre CV, jak świetnie wypaść na rozmowie kwalifikacyjnej itp.

-        Mieć możliwość aplikowania na wybrane przez siebie stanowisko w naszej firmie i uczestnictwa w procesie rekrutacji

-        Poznać ciekawych ludzi, dużo się nauczyć i dobrze się bawić J

PRZYŁĄCZ SIĘ DO NAS!

Nasza firma to świetne miejsce do pracy i rozwoju, zaaplikuj i przekonaj się sam!

Jako Praktykant- Asystent do spraw administracji będziesz ściśle współpracował/a z Koordynatorem biura, zapewniając prawidłowe funkjonowanie biura w dwóch podstawowych dziedzinach:

Recepcja:

-        Bedziesz pierwszym punktem kontaktu dla pracowników naszego biura oraz innych placówek oraz zewnętrznych klientów

-        Będziesz przyjmował/a zamówienia, rezerwował/a pokoje, przyjmował/a gości oraz wydawał/a karty dostępu

Administracja:

-        Będziesz przyjmował/a oraz wysyłał/a pocztę

-        Będziesz odowiedzialny/a za wydawanie i dostępność artykułów biurowych

-        Będziesz uzupełniał/a odpowiednie bazy danych

Wymagania:

-        Angielski na poziomie komunikatywnym

-        Świetnie zdolności organizacyjne

-        Cierpliwość i poczucie humoru J

Oferujemy:

-        Możliwość zdobycia doświadczenia w dynamicznej, szybko rozwijającej się firmie

-        Pracę w przyjaznej atmosferze

-        Codziennie pyszną kawę, świeże owoce i słodycze J

Aby wziąć udział w procesie rekrutacji prosimy o wysłanie CV na adres mailowy:  Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

----------------------------------------------------------------------------

Grupa kapitałowa Progres to ogólnopolski dostawca rozwiązań z zakresu pracy tymczasowej, rekrutacji stałych, szkoleń oraz doradztwa personalnego. Znajdujemy się na drugim miejscu polskiego rynku Agencji Pracy wg. rankingu Book of Lists. Jesteśmy współzałożycielami oraz członkami Stowarzyszenia Agencji Zatrudnienia. Na swoim koncie posiadamy ponad 1000 kontraktów podpisanych na terenie całego kraju, dzięki 18 sprawnie funkcjonującym oddziałom.

Obecnie dla naszego Klienta poszukujemy osoby na stanowisko:

Pracownik produkcji
Miejsce pracy: Starogard Gdański
Nr. ref.: PP/05/Stg

Do obowiązków pracownika należeć będzie:
- praca przy linii produkcyjnej

Wymagania:
- zdolności manualne,
- brak przeciwwskazań do pracy fizycznej,
- gotowość do pracy zmianowej,
- umiejętność pracy w zespole,

Oferujemy:
-umowę o pracę tymczasową
-pracę w systemie zmianowym
-atrakcyjne zarobki
-perspektywę rozwoju zawodowego dla najlepszych.


Aplikację prosimy wysyłać na adres mailowy Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. w treści maila wpisując
numer referencyjny PP/05/Stg

Informujemy, iż skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami.

Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych: Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zm.)

 --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Polecamy również wyszukiwarki Jooble – jedna z największych w Polsce www.pl.jooble.org 

jooble

 

 

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------

Firma Vetrex zatrudni:

Operator – programista wykrawarki CNC - plik

Specjalista w Dziale Utrzymania Ruchu - plik

Technolog Produkcji - plik

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Polecamy portal ogłoszeniowy Gumtree. Pracodawcy zarówno ze Starogardu Gdańskiego jak i z całej Polski zamieszczają na nim swoje oferty pracy

http://www.gumtree.pl/s-oferty-pracy/v1c8p1

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Szukasz ciekawej pracy? Przeczesałeś już cały internet i wciąż nie wpadłeś na coś naprawdę ciekawego?

Sprawdź neuvoo.pl - miejsce w sieci, w którym zbierane są wszystkie, co do jednej, oferty pracy dostępne w Internecie. Znalezienie pracy marzeń do łatwych zadań nie należy, ale na pewno łatwiej jest się za to zabrać, mając przed sobą gigantyczny katalog pełen możliwości.

Neuvoo.pl to kanadyjski startup, który otworzył polską wersję swojego agregatora ofert pracy pod koniec ubiegłego roku. Pomysł jest prosty: specjalnie napisany program przeszukuje sieć pod kątem ogłoszeń na temat wolnych miejsc pracy, a później wyświetla je na stronie http://neuvoo.pl
A więc Neuvoo to google w kategorii ofert pracy - i to tu znajdziesz w jednym miejscu wszystkie ogłoszenia i oferty, jakie aktualnie dostępne w Polsce.

Jeśli marzysz o pracy za granicą, neuvoo.pl działa też w innych państwach:
Zjednoczone Emiraty Arabskie http://neuvoo.ae/en
Argentyna http://neuvoo.com.ar/es
Austria http://neuvoo.at/de
Australia http://au.neuvoo.com/en
Belgia http://neuvoo.be/nl
Bahrajn http://bh.neuvoo.com/ar
Brazylia http://neuvoo.com.br/pt
Kanada http://neuvoo.ca/en
Szwajcaria http://neuvoo.ch/de
Chile http://neuvoo.cl/es
Kolumbia http://neuvoo.com.co/es
Czechy http://neuvoo.cz/cs
Niemcy http://neuvoo.de/de
Egipt http://neuvoo.com.eg/ar
Hiszpania http://neuvoo.es/es
Francja http://neuvoo.fr/fr
Wielka Brytania http://neuvoo.co.uk/en
Grecja http://neuvoo.gr/el
Węgry http://neuvoo.hu/hu
Hongkong http://neuvoo.hk/zh
Irlandia http://ie.neuvoo.com/en
Indie http://neuvoo.co.in/en
Indonezja http://id.neuvoo.com/id
Włochy http://neuvoo.it/it
Japonia http://neuvoo.jp/ja
Kuwejt http://kw.neuvoo.com/ar
Kazachstan http://neuvoo.kz/ru
Luksemburg http://neuvoo.lu/fr
Maroko http://neuvoo.co.ma/ar
Meksyk http://neuvoo.com.mx/es
Malezja http://my.neuvoo.com/ms
Nigeria http://neuvoo.com.ng/en
Holandia http://neuvoo.nl/nl
Norwegia http://no.neuvoo.com/no
Nowa Zelandia http://neuvoo.co.nz/en
Oman http://om.neuvoo.com/ar
Peru http://neuvoo.com.pe/es
Portugalia http://neuvoo.pt/pt
Katar http://neuvoo.qa/ar
Rumunia http://neuvoo.ru/ru
Rosja http://neuvoo.ro/ro
Arabia Saudyjska http://sa.neuvoo.com/ar
Szwecja http://se.neuvoo.com/sv
Singapur http://sg.neuvoo.com/en
Turcja http://tr.neuvoo.com/tr
Tajwan http://neuvoo.com.tw/zh
Ukraina http://neuvoo.com.ua/uk
Stany Zjednoczone http://neuvoo.com/en
Wenezuela http://neuvoo.com.ve/es
Wietnam http://neuvoo.com.vn/vi
RPA http://neuvoo.co.za/en

neuvoo 1

 

Job Impulse Polska (Grupa Job) to agencja zatrudnienia działająca na polskim rynku od 2006 roku
(nr wpisu do rejestru: 3000). Dzięki nam podejmiesz pracę tymczasową lub znajdziesz stałe zatrudnienie. Za naszym pośrednictwem miesięcznie pracuje kilka tysięcy osób w całej Polsce. Prowadzimy procesy rekrutacyjne na stanowiska wszystkich szczebli, również w ramach projektu TAKpełnosprawni promującego zatrudnianie i integrację osób z niepełnosprawnością.

Aktualnie poszukujemy osób na stanowisko:

Pracownika Inwentaryzacji

Miejsce pracy: Starogard Gdański
Nr Ref.: PI/Bydgoszcz/012016/EG

Nasza oferta:

• praca przy dowolnej liczbie inwentaryzacji
• elastyczne godziny pracy, które możesz dostosować do
swoich potrzeb
• możliwość udziału w krótszych inwentaryzacjach 3-6
godzinnych lub dłuższych 5-12 godzinnych
• praca na podstawie umowy zlecenia za stawkę 11-13 zł
brutto/godz.
• karta Multisport w atrakcyjnej cenie, jeśli zdecydujesz się
na udział w 3 inwentaryzacjach w miesiącu
• opieka i pomoc dedykowanego konsultanta
• minimum formalności – zapisy, zatrudnienie i szkolenie
wdrożeniowe przez stronę strefajob.pl
• w przypadku inwentaryzacji wyjazdowych organizujemy
bezpłatny transport w obie strony

Zadania: liczenie asortymentu sklepowego i magazynowego z wykorzystaniem skanerów

Nasze oczekiwania:
• jesteś rzetelny i punktualny
• potrafisz szybko liczyć
• lubisz pracę w ruchu
• jesteś zainteresowany pracą w godzinach nocnych
• masz ukończone 18 lat

Chcesz dowiedzieć się więcej? Zapraszamy na: www.strefajob.pl

Aplikuj Teraz!

Kontakt: Ewa Giedrojć, Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.  512 098 737

----------------------------------

Już dziś pomyśl o dodatkowej pracy na wakacje!

Zatrudnimy pomoce kuchenne do baru w Łebie na cały sezon wakacyjny 2016 (czerwiec-wrzesień)
Szukamy osób pełnoletnich, chętnie studentów, z doświadczeniem w gastronomii i bez.

Osoby będą obsadzone w różnych miejscach (wszystko znajduje się w jednym budynku):

- na barze i w pizzerii (pomoc kucharzom, obieranie warzyw i owoców, przystrajanie talerzy itp.  + osoba na zmywak)

- na okienku z kebabem i zapiekankami (bezpośrednia obsługa klienta, przygotowywanie surówek i sosów, krojenie warzyw, przygotowywanie zapiekanek i kebabów dla klientów)

Oferujemy:

 

- legalne zatrudnienie
- zakwaterowanie
- pełne wyżywienie
- dobre wynagrodzenie
- miłą atmosferę w pracy
- zdobycie doświadczenia i nowych znajomości

Dodatkowe informacje

 

 

Wymagana jest aktualna książeczka sanepidowska.

Zadzwoń pod nr 509-155-017 i opowiedz coś o sobie lub wyślij CV na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. w formacie PDF wraz z aktualnym zdjęciem i zaznaczeniem stanowiska POMOC KUCHENNA na maila, a oddzwonimy i zaprosimy Cię na ROZMOWĘ KWALIFIKACYJNĄ, ponieważ chcemy Cię poznać!

Skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

Znajdź nas na Facebooku: BAR BONANZA ŁEBA lub https://www.facebook.com/BarBonanza1/?fref=ts

 

Grupa Kapitałowa IGLOTEX to polski czołowy dystrybutor żywności mrożonej z własnym zapleczem produkcyjnym. Jesteśmy niekwestionowanym liderem specjalizującym się w dystrybucji produktów mrożonych, chłodzonych, towarów suchych oraz ryb i owoców morza – zarówno w kanale detalicznym jak i gastronomicznym. W swoich strukturach posiadamy 21 oddziałów dystrybucyjnych, 6 cross-docków oraz 4 zakłady produkcyjne. Obecnie zatrudniamy łącznie ponad 3000 wykwalifikowanych pracowników na terenie całego kraju. W związku z dynamicznym rozwojem Spółki poszukujemy kandydatów na stanowisko:

SPECJALISTA DZIAŁU SPRZEDAŻY

Miejsce pracy: Skórcz

Region: pomorskie

Dołączając do nas będziesz odpowiedzialna/y za:

• Współpracę z klientami w zakresie przygotowania projektów opakowań,

• Prace nad specyfikacją techniczną produktów,

• Degustację i akceptację prób nowych produktów,

• Wysyłanie i pakowanie prób,

• Akceptację promocji,

• Wyjaśnianie reklamacji,

• Opisywanie i dekretowanie faktur

Stawiając na Ciebie oczekujemy, że będziesz osobą, która:

• Posiada wykształcenie wyższe bądź jest w trakcie nauki,

• Posiada doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku (mile widziane),

• Wykazuje się znajomością języka angielskiego w mowie i piśmie,

• Wykazuje się znajomością programu Excel,

• Wykazuje się dobrą organizacją pracy,

• Posiada czynne prawo jazdy kat. B

Oferujemy miejsce pracy, w którym otrzymasz:

• zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,

• realną możliwość rozwoju zawodowego,

• możliwość skorzystania z pakietu prywatnej opieki medycznej,

• możliwość skorzystania z grupowego ubezpieczenia na życie,

• niezbędne narzędzia pracy,

• stabilne zatrudnienie w ogólnopolskiej firmie ,

• przyjazną atmosferę pracy

Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie swojego CV za pośrednictwem linku ( poprzez skopiowanie i wklejenie do przeglądarki): https://goo.gl/MLeKjQ Informujemy, iż skontaktujemy się z wybranymi kandydatami. Prosimy o zawarcie w dokumentach aplikacyjnych następującej klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity z dnia 26.06.2014 r., Dz. U. z 2014 r., poz. 1182).

 
 

 

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Colapi Sp. z o.o. w ramach realizacji projektu dla swojego klienta – firmy Factory WWW - poszukuje do pracy osób na stanowisko:

Przedstawiciel Handlowy(nr ref. 0101)

Factory WWW Sp. z o.o. jest nowoczesną firmą, zajmującą się produkcją profesjonalnych stron internetowych. Oferta spółki dopasowana jest do każdego rodzaju działalności.

 

Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:

  • pozyskiwanie klientów do przygotowania indywidualnej strony internetowej
  • budowanie pozytywnych relacji z klientami
  • stały kontakt z centralą firmy

Oczekujemy:

  • średniego wykształcenia – status studenta
  • samodzielności i kreatywności w myśleniu i działaniu
  • umiejętności samodzielnej pracy
  • dobrej organizacji własnej pracy
  • zdolności negocjacyjnych
  • podstawowej znajomości obsługi komputera oraz pakietu MS Office

Oferujemy:

  • wysokie prowizje od sprzedaży (brutto)

     200 zł strona BASIC, 300 zł strona STANDARD, 400 zł strona PREMIUM

  • pracę w dowolnym miejscu i dowolnym czasie
  • nowoczesny system e-szkoleń z zakresu prezentacji, negocjacji i sprzedaży
  • 24 godzinny dostęp do swoich danych sprzedażowych i finansowych
  • 24 godzinny dostęp do materiałów szkoleniowych
  • pracę w młodym i dynamicznym zespole

Osoby zainteresowane prosimy o osobistą rejestrację pod adresem: pracatokasa.pl

-----------------------------------------------------------------------------

Zapraszamy do zapoznania się z ofertami na stanowiska: informatykmłodszy specjalista ds eksportu z j. niemieckimmagazynierpracownik produkcji

---------------------------------

Pomorska Wojewódzka Komenda Ochotniczych Hufców Pracy uczestniczy w rządowym programie praktyk studenckich. Oferty o wolnych miejscach publikujemy na naszej stroniehttp://pomorskawkohp.bip.gov.pl/praktyki-studenckie/praktyki-studenckie.html oraz na stronieoferty.praca.gov.pl. oraz w pliku

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Archiwum

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Polecamy oferty pracy Symfony - PHP Develope

Miejsce pracy: Warszawa lub Radom

--------------------------

Szkoła językowa Centrum Helen Doron w Starogardzie Gdańskim poszukuje Lektora lub Native Speaker'a języka angielskiego do pracy z małymi dziećmi.
Helen Doron English to unikatowa metoda nauczania języka angielskiego, niekwestionowany lider nauczania metodą naturalną na rynku w Polsce i na świecie, międzynarodowa marka obecna w 32 krajach świata na 5 kontynentach, w Polsce od 15 lat.

obowiązki:
prowadzenie kursów językowych dziecięcych

oferujemy:
- umowę zlecenie lub współpracy
- pracę w wysoko wykwalifikowanym zespole w fili międzynarodowej firmy
- atrakcyjne wynagrodzenie
- miłą atmosferę

- coroczne szkolenia i konferencje dla nauczycieli uczących metodą Helen Doron

Wymagania

- biegła znajomość języka angielskiego, najlepiej potwierdzona dyplomem uniwersyteckim lub egzaminacyjnym
- doświadczenie w nauczaniu i pracy z dziećmi mile widziane
- wysoka kultura osobista
- kreatywność
- komunikatywność
- entuzjazm do działania

CV wraz z listem motywacyjnym prosimy przesyłać na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Więcej informacji pod numerem telefonu 790-48-48-22 

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
 
Grupa VGL poszukujemy ambitnego kandydata na stanowisko: Asystent Działu Spedycji Drogowej - szczegóły w pliku
 
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Specjalista ds. sprzedaży – Philip Morris -Trójmiasto

Philip Morris Polska Distribution Sp. z o.o., jest wiodącym w swojej branży dystrybutorem wyrobów tytoniowych oraz uznanym pracodawcą. 
Obecnie poszukuje wyróżniających się osób na w/w stanowisko. - szczegóły w pliku
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- 

Firma INVEST PARTNER AGNIESZKA DOBROWOLSKA zatrudni stażystę/stażystkę.

Poszukujemy stażystę/stażystkę do pracy w biurze na stanowisku Doradcy do spraw kredytów. Preferowane wykształcenie wyższe kierunkowe. Możliwość zatrudnienia po odbyciu stażu. Do obowiązków stażysty należeć będzie m.in.

- obsługa biurowa - sporządzanie dokumentacji kredytowej,
- pozyskiwanie klientów,
- umawianie spotkań,
- promowanie firmy,
- opracowywanie materiałów reklamowych,
- tworzenie baz danych.

Praca w Starogardzie Gd. przy ul. Armii Krajowej 22.
Zainteresowane osoby zachęcamy do kontaktu pod numerem tel: 502-382-886

 

W związku z planem otwarcia nowej Lodziarnio-Kawiarni na terenie Galerii Neptun firma Grycan poszukuje obecnie kandydatów na stanowisko:

Zastępca Kierownika Lodziarnio-Kawiarni

Pracownik Obsługi Klienta 

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

VULCAN sp. z o.o - Koordynator ds. Realizacji - praktyki

 

Dla kogo: studentów

 

O nas: Jesteśmy profesjonalistami, ale bez zadęcia. Produkujemy oprogramowania komputerowe dla oświaty, wdrażamy je, doradzamy i szkolimy. Jesteśmy liderem na polskim rynku – z nami poznasz świat biznesu, ale – gwarantujemy! – nie staniesz się trybikiem w maszynie.

 

O Tobie:

 

- masz zdolności organizatorskie,

 

- lubisz mieć kontakt z ludźmi,

 

- praca na komputerze nie stanowi dla Ciebie problemu,

 

- potrafisz zarządzać czasem swoim i innych,

 

- możesz do nas przyjść 2-3 razy w tygodniu.

 

 

 

Byłoby super, jeżeli:

 

- zetknąłeś się już z Excelem,

 

- miałeś kontakt z klientem.

 

O obowiązkach:

 

Szukamy Koordynatora ds. Realizacji, który wesprze nasz oddział w Sopocie w organizacji i logistyce szkoleń. Co będziesz robić?

 

- organizować szkolenia (zamawiać materiały i sale szkoleniowe oraz kompletować dokumentację),

 

- koordynować wdrażanie oprogramowania dla naszych klientów,

 

- obsługiwać systemy informatyczne do zarządzania klientem oraz zarządzania szkoleniami – spokojnie, wszystkiego Cię nauczymy! J

 

- kontaktować się telefonicznie z naszymi trenerami i klientami w trakcie realizacji zamówienia.

 

Gwarantujemy:

 

- 3 miesięczne bezpłatne praktyki,

 

- wszystkie niezbędne szkolenia,

 

- zaświadczenie o ukończeniu praktyk,

 

- wsparcie ze strony całego zespołu,

 

- bardzo dużą szansę na stałą pracę (jeśli się sprawdzisz i będziesz chciał zostać -  chętnie Cię przyjmiemy)

 

Zapraszamy do rekrutacji on-line: https://system.erecruiter.pl/FormTemplates/RecruitmentForm.aspx?WebID=83da9ca83a6c4f398520191ca3eac613 .

 

Prosimy o dopisanie klauzuli, że wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych dla potrzeb obecnego jak i przyszłych procesów rekrutacji, prowadzonych przez
Vulcan Sp. z o.o. zgodnie z postanowieniami ustawy z 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2002 r., nr 101, poz. 926 ze zm.). Podanie danych jest dobrowolne, w każdej chwili przysługuje Ci prawo wglądu do danych, ich poprawiania lub usunięcia.

 

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Specjalista ds. sprzedaży – Philip Morris -Trójmiasto

Philip Morris Polska Distribution Sp. z o.o., jest wiodącym w swojej branży dystrybutorem wyrobów tytoniowych oraz uznanym pracodawcą.
Obecnie poszukuje wyróżniających się osób na w/w stanowisko. - szczegóły w pliku
 
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Intertoll Polska Sp. z o.o. – Operator północnego odcinka Autostrady A1poszukuje kandydatów do pracy na stanowisku: INKASENT OPŁAT 

 
----------------------------------------------------------------------------------
Hurtownia Budowlana BROKER zatrudni Informatyka:

Obowiązki:

- administrowanie, rozwijanie infrastruktury serwerów Windows Serwer od 2008, Linux /Debian, CentOS/

- zarządzanie siecią komputerową ( switche, routery, drukarki sieciowe, punkty dostępowe WI-FI), konfigurowanie połączeń RDP, VPN,

- administracja stronami internetowymi firmy,

- nadzór nad naprawą i rozbudową okablowania strukturalnego /Szafki IT, patch panele, osprzęt 19''/

- nadzór nad aplikacjami firmy /izzyHotel, IzzyREst, Transsped, 4Trans/

- diagnostyka i rozwiązywanie problemów użytkowników,

- nadzór nad organizacją serwisu komputerów i drukarek firmy,

- nadzór nad ewidencja sprzętu informatycznego,

- nadzór nad zapewnieniem ciągłości dostaw materiałów eksploatacyjnych,

Wymagania:

- wykształcenie kierunkowe wyższe minimum licencjackie lub inżynierskie,

- minimum dwuletnie doświadczenie w pracy  na samodzielnym stanowisku w dziale IT,

- znajomość systemów operacyjnych Windows XP, Vista, 7, Server 2003, Server 2008R2,

- znajomość ActiveDirectory /konfiguracja, administracja/,

- znajomość systemów operacyjnych Linux CentOS i Debian,

- znajomość konfiguracji i diagnostyki sieci Lan z vlan , Wan /VPN/, WiFi

- umiejętność logicznej analizy problemów z obszaru informatyki i sprawnego ich rozwiązywania,

- znajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającym czytanie dokumentacji technicznej,

- bardzo dobre umiejętności organizacyjne i interpersonalne, umiejętność kierowania pracą zespołu i koordynacji prac z innymi działami firmy,

- odporność na sytuacje stresowe

- prawo jazdy kat. B

- dyspozycyjność

Mile widziane :

- znajomość przynajmniej jednego silnika baz danych /Firebird, Mysql, PostgreSQL, Ms SQL, Oracle/
w stopniu umożliwiającym administrację /backup, recovery/,

- znajomość SQL w stopniu pozwalającym na tworzenie skryptów serwisowych i narzędziowych,

- umiejętności tworzenia i pozycjonowania stron www - znajomość HTML, JS, PHP, jQuery

- znajomości przynajmniej jednego systemu zarządzania treścią /Wordperss, Drupal lub innych/,

- podstawowa wiedza na temat systemów  ERP, gastronomicznych, hotelowych, spedycyjnych

- podstawowa wiedza na temat systemów monitoringu CCTV/ analogowy oraz IP/, telefonii analogowej i VOIP

CV prosimy przesłać na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

8 MARCA  2015 r.  w godz.11,30 – 13,00 w pokoju dla wykładowców PSW

ekspert do spraw zatrudnienia udziela konsultacji.

Przynieś swoje CV do korekty!

Poradź się jak zdobyć wymarzoną  pracę!

 

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

trivago – oferty pracy i praktyk

trivago jest międzynarodową dynamicznie rozwijającą się firmą, która wyszukuje oraz porównuje ceny hoteli. Siedziba firmy znajduje się w Niemczech, w Düsseldorfie.

W firmie istnieje możliwość pracy w międzynarodowym środowisku w takich obszarach jak, np. Marketing, HR, Finanse, Informatyka, Grafika.

Aplikacje proszę przesyłać za pomocą formularza, który znajduje się pod ofertami pracy. Więcej informacji można znaleźć na stronie www.trivago.pl, w sekcji „Kariera”

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
 
Firma Alex poszukuje dyspozytora w ruchu międzynarodowym. Szczegóły w pliku
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Firma AUTOLOGIC Sp. z o.o poszukuje kandydata na stanowisko -

Pracownik operacyjny/Kierowca

 

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Firma Karczewski dla Klienta Firmy DUON Marketing and Trading S.A. zajmującej się sprzedażą i dystrybucją gazu ziemnego oraz energii elektrycznej poszukuje Kandydatów/-ek na stanowisko:
Stażysta w Departamencie Marketingu szczegóły w pliku

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Najnowsze oferty praktyk i pracy w Deloitte

Aby obejrzeć wybrane ogłoszenie, kliknij w link.


Praktyki w Dziale Audytu - Gdańsk

Asystent w Dziale Audytu - Gdańsk

Deloitte European Internship Program (DEIP) - AUDYT - Wrocław, Łódź, Kraków, Warszawa, Rzeszów, Gdańsk, Katowice, Poznań, Szczecin

 

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Firma About You  dla Klienta, którym jest firma aktywnie działająca na terenie Polski w branży artykułów gospodarstwa domowego poszukuje kandydatów na stanowisko:

 

  • Dyrektor Finansowy Poznań
  • Dyrektor Operacyjny Poznań
  • Asystentka Zarządu Poznań

Osoby zaiteresowane proszę o kontakt z Panią Barbarą Grubba Tel./Fax. (058) 322 12 54

Mobile 516 126 601Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 Poniżej  dodatkowe informacje dotyczące profilu kandydatów:

Dyrektor Finansowy odpowiedzialny będzie za:

  • współtworzenie i realizacja strategii finansowej firmy o zasięgu krajowym
  • prowadzenie spraw Spółki w zakresie rachunkowości finansowej oraz rachunkowości zarządczej, przygotowanie budżetów rocznych dla całej organizacji
  • analiza poziomów realizacji budżetów, przygotowanie sprawozdań finansowych
  • współpraca z firmami audytorskimi, bankami oraz innymi instytucjami finansowymi
  • opracowywanie i przestrzeganie procedur finansowych obowiązujących w całej organizacji
  • zarządzanie i nadzorowanie prac działu księgowego, controllingu, kadrowego oraz windykacyjnego, nadzór nad zarządzaniem płynnością finansową i bieżącymi płatnościami
  • reprezentowanie firmy przed organami podatkowymi
  • merytoryczne wsparcie członków Zarządu

 OFERUJEMY:

  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • bardzo atrakcyjne wynagrodzenie stałe oraz system premiowy uzależniony od osiąganych wyników
  • narzędzia pracy: laptop, telefon
  • szkolenia wdrożeniowe i produktowe
  • doskonałą atmosferę sprzyjającą efektywnej pracy

 

OCZEKUJEMY:

  • wykształcenia wyższego (preferowane finanse i rachunkowość)
  • doświadczenia na podobnym stanowisku
  • Wiedza z obszaru finansowego, podatkowego, kadrowego
  • biegła umiejętność obsługi programów z pakietu MsOffice oraz programów księgowych
  • Prawo jazdy kat. B

 

Dyrektor Operacyjny odpowiedzialny będzie za:

  • wspomaganie pracy dyrektora generalnego w rozwijaniu strategii firmy w zgodności z jej misją
  • zarządzanie realizacją strategii w obrębie podległej mu jednostki firmy we współpracy z innymi działami
  • ustalanie ogólnych planów rozwoju i sposobu realizacji zadań, ustalanie strategii komunikacyjnej firmy
  • współpraca z podlegającymi mu departamentami w celu ustalenia nowych procesów poprawiających efektywność firmy
  • sugerowanie nowych projektów inwestycyjnych, realizacja ich po zatwierdzeniu przez zarząd, śledzenie i zarządzanie działań dotyczących departamentu zakupów i logistyki
  • dokonywanie przeglądu raportów i wykazów finansowych i zarządzanie odpowiednie w związku z wynikami działania, kierowanie i koordynowanie formułowanie programów finansowych w celu zapewnienia kapitału dla nowych lub obecnych działań firmy oraz zwiększenia zwrotów dla inwestycji
  • weryfikowanie celów i planów firmy w zależności od danej sytuacji i warunków

 OFERUJEMY:

  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • bardzo atrakcyjne wynagrodzenie stałe oraz system premiowy uzależniony od osiąganych wyników
  • narzędzia pracy: laptop, telefon
  • szkolenia wdrożeniowe i produktowe
  • doskonałą atmosferę sprzyjającą efektywnej pracy

 

OCZEKUJEMY:

  • wykształcenia wyższego (preferowane techniczne)
  • doświadczenia kierowniczego w obszarze zarządzania operacyjnego związanego z logistyką, produkcją, obsługą klienta, zakupami
  • Bardzo dobrą znajomość języka angielskiego
  • Prawo jazdy kat. B
  • biegła umiejętność obsługi programów z pakietu MsOffice w szczególności doświadczenia z tworzenia prezentacji w PowerPoint

 

Asystent/Asystentka Zarządu odpowiedzialny/na będzie za:

  • aktywne wsparcie Prezesa Zarządu w projektach
  • samodzielne prowadzenie powierzonych projektów
  • współpraca z zagranicznymi kontrahentami (wyjazdy na targi)
  • uczestnictwo w spotkaniach biznesowych, tworzenie raportów i podsumowań
  • współpraca z istniejącymi działami w firmie (komunikacja miedzy działami a Zarządem)

 OFERUJEMY:

  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • bardzo atrakcyjne wynagrodzenie stałe oraz system premiowy uzależniony od osiąganych wyników
  • narzędzia pracy: laptop, telefon
  • szkolenia wdrożeniowe
  • doskonałą atmosferę sprzyjającą efektywnej pracy

 

OCZEKUJEMY:

  • wykształcenia min. średniego
  • doświadczenia na podobnym stanowisku
  • biegła umiejętność obsługi programów z pakietu MsOffice w szczególności doświadczenia z tworzenia prezentacji w PowerPoint
  • bardzo dobra znajomość języka angielskiego
  • prawo jazdy kat. B

data zamieszczenia 28.01.2014

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Centrum EKSPRESJA poszukuje dla klienta Stena Line  studentów do pracy na stanowisko Promotor- Sprzedawca i Animator Sprzedaży.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

ASM GROUP S.A. poszukuje hosstes do swoich akcji promocyjnych na terenie Tesco w Starogardzie Gdańskim.

wymagania: aktualna ksiazeczka sanepidowska-warunek konieczny; mila aparycja oraz dostep do internetu

obowiazki: raportowanie; prowadzneie degustacji/animacji

płaca:  8 zł netto umowa zlecenie

Osoby zaiteresowane proszone o kontakt telefoniczny lub mailowy

Magdalena Stańczak - Łepek

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. ; tel. 58 531 64 62
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Agencja Doradztwa i Pośrednictwa Pracy Inter Permit Group Sp. z o.o. poszukuje Specjalisty ds. Obsługi Klienta - ogłoszenie

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Oferta firmy Kerry Graduate Recruitment team plik1plik2

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Oferta firmy Transcom - plik

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Agencja Pośrednictwa Pracy AB UNI-SERVIS to firma zajmująca się szeroko rozumianym rynkiem pracy i rozwiązaniami z zakresu pracy tymczasowej, doradztwa personalnego oraz doboru personelu. Współpracująca z wielkimi, renomowanymi firmami na małym lokalnym rynku. Certyfikat nr 724.

Dla naszego Klienta renomowanej firmy z branży farmaceutycznej poszukujemy osób z całej Polski na stanowisko:

Operator magazynowy

nr referencyjny: STG/P/19/OM

Miejsce pracy: Starogard Gdański

Liczba miejsc: 1

Oczekiwania wobec Kandydata/ki:

  • Wykształcenie średnie/wyższe( preferowane z zakresu logistyki)

  • co najmniej dwa lata doświadczenie na stanowisku magazyniera

  • uprawnienia na obsługę wózków akumulatorowych UDT, wózków widłowych

  • doświadczenie w realizacji przygotowań wysyłek eksportowych i krajowych

  • Umiejętność obsługi terminali ręcznych i czytników kodów kreskowych

  • znajomość obsługi komputera

  • brak przeciwwskazań do pracy na wysokościach

    Oferujemy:

  • Atrakcyjne wynagrodzenie

  • Możliwość awansu

  • Pracę w renomowanej firmie

Prosimy o przesyłanie cv z nr ref. w tytule maila. Skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.

E-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript., Strona internetowa: www.abuniservis.pl ,

Tel..(058)5625975, Kom.697969203

 

 

Prosimy o załączenie do cv następującej klauzuli: "Niniejszym wyrażam dobrowolnie zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w moim CV przez AB UNI-SERVIS do celów związanych z procesem rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o Ochronie Danych Osobowych(Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 ze zm.). Wyrażam także zgodę na udostępnianie moich danych osobowych potencjalnym pracodawcom do celów związanych z procesem rekrutacji. Przysługuje mi prawo dostępu do moich danych i ich poprawiania."

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

ISS Facility Services Sp. z o.o.

ISS Facility Services Polska wchodzi w skład międzynarodowej Grupy ISS, jednego z największych na świecie usługodawców w zakresie Facility Services. W Polsce firma działa od 1995 r. i zatrudnia blisko 3000 pracowników. Podstawową działalnością naszej firmy jest kompleksowa obsługa obiektów. Dostarczamy usługi utrzymania czystości i higieny, usługi żywieniowe, office support oraz obsługę techniczną. Jesteśmy w obiektach biurowych, kompleksach handlowych, zakładach przemysłowych oraz w budynkach użyteczności publicznej i służby zdrowia


Obecnie oferujemy odbycie 3 miesięcznego bezpłatnego stażu jako

Asystent Kierownika Obiektu

 

Wymagania:

  • student IV, V roku lub absolwent
  • bardzo dobra znajomość MS Office
  • komunikatywna znajomość języka angielskiego
  • dyspozycyjność, ok. 30 godz. tygodniowo
  • wysoka kultura osobista i motywacja do pracy
  • wysoki poziom energii
  • bardzo dobra organizacja pracy

Oferujemy:

  • interesującą pracę w międzynarodowej firmie
  • poznanie rynku Facility Management
  • możliwość zatrudnienia po odbyciu stażu

Rodzaj uzyskanych kwalifikacji zawodowych:

  • poznanie zasad składania zamówień miesięcznych
  • poznanie specyfiki usług Facility Managementu
  • obsługa programów Quick, Teta, Actual
  • poznanie technologii sprzątania, chemii, maszyn, sprzętu
  • poznanie specyfiki nawiązywania relacji biznesowych

 

Prosimy o aplikowanie na adres mailowy: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. z dopiskiem STAŻ/STAROGARD GDAŃSKI

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Hands2Work Sp. z o.o. zajmuje się wspieraniem Firm i Organizacji, które potrzebują efektywnych rozwiązań w doborze personelu oraz polityki personalnej. Działamy w otoczeniu środowiska biznesowego, gdzie cechuje nas skuteczność i profesjonalizm. Dla naszego Klienta poszukujemy pracowników na stanowisko:

Pracownicy Służb Informacyjnych
Nr ref.:  Gdynia: SI/GDY/03/12 ; Gdańsk: PSIG/TRO/01/12
Miejsce pracy: Gdynia lub Gdańsk

JEŻELI JESTEŚ ZAINTERESOWANA/NY UDZIAŁEM PRZY ORGANIZACJI PRESTIŻOWYCH WYDARZEŃ SPORTOWYCH I KULTURALNYCH TO ZGŁOŚ SIĘ DO NAS !
ZAPEWNIAMY PROFESJONALNE SZKOLENIE Z ZAKRESU OBOWIĄZKÓW SŁUŻB INFORMACYJNYCH I STEWARDINGU ORAZ GWARANTUJEMY MOŻLIWOŚĆ PODJĘCIA PRACY W TYM ZAKRESIE!

Opis stanowiska:
- Udzielanie informacji uczestnikom imprezy masowej;
- Kontrolowanie przestrzegania przepisów porządkowych obiektu (zakazy palenia, spożywania własnego alkoholu itp.);
- Przekazywanie służbom porządkowym informacji o stwierdzonych nieprawidłowościach i zagrożeniach.

Wymagania:
- Dyspozycyjność w jeden weekend marca (piątek, sobota, niedziela) – szkolenie obowiązkowe
- Pełnoletność;
- Punktualność;
- Sumienność;
- Rzetelność.

Oferujemy:
- Możliwość pracy na EURO 2012;
- Możliwość nawiązania długofalowej współpracy i otrzymania większej ilości zleceń;
- Udział w organizacji prestiżowych wydarzeń sportowych i kulturalnych;
- Pakiet specjalistycznych szkoleń;
- Pracę dodatkową.

Opis dodatkowy:

Wszystkich zainteresowanych kandydatów prosimy o przesyłanie swoich aplikacji z nr referencyjnym na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Gdynia: SI/GDY/03/12

Kontakt: Sandra Bartelik 509 018 326

Gdańsk: PSIG/TRO/01/12

Kontakt: Paweł Maślanka 510 222 370

Skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.

Na ofertach prosimy o zamieszczenie klauzuli:
"Zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. nr 133 poz. 883), wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla celów związanych z procesem rekrutacji i selekcji realizowanych przez Hands2work Sp. z o. o.”

Nr certyfikatu o wpisie do rejestru podmiotów prowadzących agencje zatrudnienia 6074

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Szanowni Państwo,

  W związku z realizacją Programu Praktyk i Staży w Grupie PZU poszukuje kandydatów - szczegóły w pliku - staż, praktyka

 

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------